sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Relax at last

Syysloma viimeinkin, kauan sitä on odotettu! Ensi viikko on siis lomaa, joka on pyhitetty lomailulle. Huomenna tulee uusi kamera, jolloin pääsen sitten tosissani kuvailemaan. Saatiin perjantaina ensimmäisen jakson arvioinnit, olen itse henkilökohtaisesti todella tyytyväinen omaani, kaikki lempiaineeni kaksinumeroisia, matematiikka, kemia, kuvaamataito ja tekstiilityö. Keskiarvo reilut 8.9 - ei vieläkään ylittänyt ysin rajaa,  mutta silti on tosi mahtava fiilis!

Viime aikoina mun on tehnyt mieli päästä ulkomaille pois tästä syksyn pimeydestä. Siis ihan kunnolla, ei millekään viikon lomalle. Opiskelemaan, Oxfordiin tai muuhun vastaavaan huippuyliopistoon. Tosin, on se aika kaukaa haettu ajatus, mutta ainahan saa haaveilla...?

Heppailujen osalta mulla on mennyt ihan kohtalaisesti, oon nyt lokakuun aikana käynyt muutaman kerran ratsastamassa. Lähinnä vaan aika kevyttä kentällä vääntöä ja maastossä köpöttelyä. Hepoista lähtee kyllä karvaa enemmän kuin paljon, hetken harjaamisen jälkeen tuntuu jo siltä että itsessä niitä karvoja on enemmän kuin hevosessa. Huomenna olen menossa tallille, ja hyvällä tuurilla nappaan kamerankin matkaan, jolloin voin laittaa pari kuvaa hepoista tännekin. :)

 Mun mielestä postaukset on tosi ikäviä ilman minkäänlaisia kuvia, joten tässä on nyt jotakin vähän vanhempia kuvia, mitä löysin tietokoneen kätköistä.

Kaulaliina, jonka aloitin noin 2 viikkoa sitten.





Karttapallo

The keys


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti